Skirejse til Østrig

Udfordringer og fællesskab på skipisterne

Oplev de sneklædte Alper, endeløse pister og hyggelige aftener sammen med dine højskolekammerater på skirejsen til Neukirchen i Østrig. Vi starter rejsen i bus gennem smukke landskaber, indtil vi ankommer til vores destination, hvor eventyret for alvor begynder. Her byder rejsen på 5 dage fyldt med skiløb, hvor vi udforsker alt fra begynderbakker til mere udfordrende nedfarter.

Neukirchen er en klassisk østrigsk skisportsdestination omgivet af Alpernes majestætiske bjerge og kendt for sine varierede pister og smukke omgivelser. Uanset om du er nybegynder eller erfaren skiløber, vil du blive udfordret på skirejsen til Neukirchen, hvor der er noget for alle niveauer.

Vi tilbringer dagene på pisterne, hvor du kan udvikle dine færdigheder, prøve kræfter med off-pister eller blot nyde den fantastiske udsigt. Efter lange dage i sneen samles vi til hyggelige aftener med fællessang og gode historier fra dagens oplevelser. Vi bor komfortabelt med halvpension, så både morgenmad og aftensmad er inkluderet – perfekt til at fylde energidepoterne op både før og efter de lange dage på pisterne.

Overskrift

Tag med på eventyr i sneen

Stå på ski med højskolevennerne uanset om du er begynder eller en erfaren skiløber

Billede/video