Ledige pladser fra  5. januar og frem 📝 Tilmeld dig lige her

September indtag - vælg mellem 12 eller 36 uger 2025

Dato:
28. sep 2025

Oplev Aalborg Sportshøjskole - Dit springbræt til sport og storbyliv i september!

Billede:
September indtag - vælg mellem 12 eller 36 uger 2025
Lang beskrivelse:

Velkommen til Aalborg Sportshøjskole, hvor vi i september åbner dørene for endnu et spændende indtag! Vores højskole er ikke kun et sted for sport og personlig udvikling, men også et unikt udgangspunkt for at udforske alt det, Aalborg har at byde på.

Sport og byliv - Den perfekte kombination

På Aalborg Sportshøjskole får du det bedste fra to verdener. Mens du om dagen kan fordybe dig i alt fra styrketræning, bouldering, musik, fitness, surfing m.m., ligger byens puls kun fem minutters gang væk. Aalborgs midtby er fyldt med butikker, caféer, musiksteder og et vibrerende kulturliv, der inviterer til oplevelser ud over det sædvanlige.

>> Se alle fagene du kan vælge imellem

Studerende og byens puls

Mange af vores elever opdager hurtigt, at Aalborg er mere end bare en by - det er en livsstil. Med et rigt studieliv og adgang til et bredt udvalg af uddannelsesinstitutioner, finder mange af vores tidligere elever vejen til Aalborg for at fortsætte deres uddannelsesrejse. Vores placering giver dig mulighed for at mærke byens energi og måske endda finde din fremtidige studievej her.

Fra sport til kulturliv

Udover sport og fysisk aktivitet, tilbyder Aalborg Sportshøjskole en enestående chance for at integrere bylivets mangfoldighed i dit højskoleliv. Efter en dag fyldt med træning og læring, kan du udforske byens kulturscene, fra teaterforestillinger og koncerter til hyggelige aftener på de lokale barer. Nattelivet byder på alt fra rolige caféer til livlige dansesteder, hvilket gør Aalborg til den perfekte by for unge, energiske sjæle.

Bliv en del af vores september indtag

Kom og vær en del af vores septemberindtag på Aalborg Sportshøjskole. Her kombinerer vi passionen for sport med muligheden for at udforske bylivet i en af Danmarks mest dynamiske byer. Vi lover dig en tid, hvor udvikling, oplevelser og nye venskaber går hånd i hånd, alt sammen inden for rammerne af et stærkt og støttende fællesskab.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til et efterår fuldt af muligheder – både på banen og i byen!

0 kr.
    Pladser i alt