Interessefag

Drømmer du om at finde en ny hobby, som du kan dele med dine mange kommende højskolevenner? Så kan du glæde dig til vores interessefag, hvor du hver uge får muligheden for at fordybe dig i en ny interesse. Uanset om du ønsker at lære noget helt nyt, blive inspireret, eller udvide dine nuværende kompetencer, tilbyder vi et varieret udvalg af fag, der matcher dine interesser.

Hvis du er særligt interesseret i at forbedre dine fysiske færdigheder, kan du vælge interessefaget 'personlig træning'. Her får du både sparring og vejledning i din træning, hvilket kan hjælpe dig med at nå dine personlige mål. Uanset hvad du vælger, er interessefagene en fantastisk måde at knytte bånd til andre studerende på, samtidig med at du udvikler dig selv.

Nedenfor kan du se vores udvalg af interessefag Interessefag

I ugeskemaet kan du se hvornår interessefaget er placeret i løbet af ugen

Interessefag Cardio Interessefag Outdoor og vandring Interessefag_PersonligTraning Interessefag Sportsmassage

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.