Fordybelsesfag

På højskolen er der mere end sport og træning. I fordybelsesfagsblokken tilbyder vi en bred vifte af alsidige fag, som ikke nødvendigvis er direkte relateret til din sportsmæssige træning eller dine valgte sportsfag. Disse fag er designet til at give dig en bredere og dybere forståelse af både dig selv og din omverden, samtidig med at du udvikler færdigheder og evner, der forbereder dig til livet i samfundet.

I fordybelsesfagsblokken vil du blive udfordret til at tænke kreativt og kritisk og til at udforske komplekse problemer og ideer på tværs af forskellige discipliner og perspektiver. Vi tilbyder et bredt udvalg af emner, der vil pirre din nysgerrighed og fremme dialog med dine højskolekammerater. Uanset om du er interesseret i at lære mere om kroppens grundlæggende funktioner, skadesforebyggende træning, kredsløbsfysiologi, ledelse, pædagogik, psykologi, og meget mere, har vi noget for dig.

Nedenfor kan du se vores udvalg af fordybelsesfag Fordybelsesfag

I ugeskemaet kan du se hvornår fordybelsesfaget er placeret i løbet af ugen.

Fordybelsesfag Debatten Fordybelsesfag_FortidenErNu Fordybelsesfag Innovation og kreativitet Fordybelsesfag Kropsteori og forståelse Fordybelsesfag psykologi Fordybelsesfag Teambuilding

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.